Webbredaktörens Alvinge

IFK Björkös webbredaktör fick tillsammans med sin Jonna sin efterlängtade son efter julhelgerna. Han älskar ljudet av fläkten i köket har vi märkt säger en stolt far.
 

Hur känns det?

Det har varit tomt länge nu, så det känns himla skönt.

 

Var var din första reaktion?

Det gick ju lite över den beräknade tiden så man har varit lite orolig om det skulle bli av. Men han såg stark ut när han gjorde entré och det lugnade mig.

 

Hur mår Jonna?

Hon mår ganska bra, under omständigheterna, men det är klart, hon har ju genomlidit detta också så det har tärt på henne.

 

Och pojken då?

Vilken pojk?

 

Ja, du har ju blivit pappa?

Jaha, du menar det. Jag trodde du menade Messis två mål i comebacken efter skadan. Men pojken mår bra. Han verkar stark, vägde 3,6 när han kom och hoppar redan 1.20 i höjdhopp. Så allt känns riktigt, riktigt skönt och man går som på moln. Alve skall han heta men det är inte klart med mellannamn, men jag lobbar för något sydamerikanskt, kanske något argentinskt. Vi får se. Jag får passa på att önska laget lycka till under försäsongen. Må den bli framgångsrik så ses vi snart igen.


Redaktionen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0