Regniga tankar om djur

Fredag igen, och ni vet vad det innebär. Fredagsprofil. Tyvärr utgår den i dag. Den regnade helt enkelt bort.

Och när jag sitter här i regnet tänker jag lite granna. Och då tänker jag framför allt på Mo. Johan Mo. Johan Magnusson Otter. Tänk att han har ett efternamn som nästan blir utter. Det är ju coolt. Och så har han en cool bror. Som också heter nästan utter. Utter som i djuret utter, alltså. 

Och så tänker jag på uttrar. Och när jag tänker på uttrar och Johan och Robin, ja då kommer jag att tänka på djur lite mer generellt. Kor till exempel. Och apropå kor, så är ju Batman och Robins, förlåt, Johan och Robins smeknamn Mo. Och mo på engelska betyder mu på svenska. Och det är ju kornas språk. Så därför tänkte jag posta en gammal fin historia om en ko. För er som hört den är det nog dags att lyssna igen. Och om någon missat den. Lyssna. Hillariuos.

Och kom ihåg. Det är INTE Robin Mos som är pojken i filmen…


Kommentarer
Postat av: Johan "Utter" Magnusson "Moooo" Otter

Du är en sjuk man Jonathan!



Bästa fredagsprofilen ever! ;)

2012-05-11 @ 17:18:58
Postat av: Jonathan

Kosjuk kanske :)

2012-05-13 @ 23:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0