Lika som bär

Ni har varit tålmodiga. Ni har länge väntat. Nu är det dags. Jag presenterar här stolt "Lika som bär, Part 1".

Och ja, just Part 1 insiunerar att det kommer en uppföljare och jag vågar lova att uppföljaren blir ännu bättre än detta.

Inte meningen att låta er vänta så länge men vafan, det har varit påsk och jag har varit ledig. Får inte direkt OB-tillägg för att jobba på röda dagar. 

Förresten funderade jag på att byta namn på den här leken. Lika som bär känns förlegat. Det känns 90-tal, det känns Lasse Anrell. Funderade på att byta namn på leken till Lika som Björkö och syfta till att halva laget består av bröder och hälften av bröderna är tvillingar för visst var Stekarbröderna också tvillingar va? Eller är det deras snygghet som förblindar så man tror att dom är tvillingar. Skit i vilket:
Jag bytte inte namn på leken. Det finns dom som inte hade fattat då så jag fortsätter att leka gullig krönikör a'la Mats Olsson och låter leken heta som den alltid gjort. Lika som bär

 Lika som bär
   De må spela i olika divisionen. Men Adam och Adam är och förbli Adam och Adam.                                                         
   Adam Holmer?           Adam Johansson?

   
     Patrik Ermesjö?       Niklas Ermesjö?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stort att du tar dig tid till detta Janne... "Lika som bröder kanske"

2009-04-16 @ 21:50:36
Postat av: Janne

"Lika som bröder kanske".

Nja tycker nog "Lika som bröder" räcker (gladgubbe)



Kolla på söndag igen. Då kommer fortsättningen i "Lika som bröder kanske"

2009-04-16 @ 23:44:48
Postat av: Niclas

Janne, varför har du två bilder på mig?

2009-04-17 @ 11:28:15
Postat av: Janne

Haha nej nej. Denna gången har ni taggat er själva. Bilder straight from "photos of me" :P

2009-04-17 @ 14:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0