Första grästräningen - be till vädergudarna

Någon som kan någon vädergud? Hade inte Freja något med det att göra? Tor med kan man ju säga. Iallafall när det åskade. Fortfarande någon som läser? Efter första meningen kan man ju undra vart det här ska leda. Svaret kommer nedan.

Jag har inte fått några rapporter om incidenter från första grästräningen. Finns det något att rapportera kan ni väl maila mig. Det kan vara allt från glada citat, referat, skador såklart, mat, om det var något fart och om någon var lat.

Jag finns på facebook.

En blogg är aldrig mer levande än sina läsare. Ni ser. Jag har nu lagt över allt ansvar på den här bloggen på er så blir det pannkaka gör jag bara en pudel (läs en Wanja Lundy-Wedin) och säger att jag inget visste och att allt är någon annans fel.

Fast om det är någon annans fel så är det INTE bröderna Ermesjös fel. Inget är bröderna Ermesjös fel.

Om man skriver Bröderna med stort B så tror man att det ska komma ett Lejonhjärta efteråt. Har ni tänkt på det ?

Svaret till varför vädergudarna bör tillbes:
Inte så att jag villa flytta fokus från lördagsmatchen (som någon jävla idiot har lagt in mitt i lansäsongen) men om vädret tillåter och Warlocken får plats på någon Taverna i Azeroth så kommer jag ut en sväng och hejar på.
Eller var det studentrabatt på inträdet förresten?


Kommentarer
Postat av: Patrik

Tack Janne.. aldrig mitt fel.. Kom något citat senast från Thure.. kan hända att Kalle minns d.. Sandarna snart. be there

2009-04-18 @ 12:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0