Back from Aalborg

Hur var vädret grabbar?
Tja, man väljer väl sina träningsläger med omsorg. Barcelona vädret var väl några grader bättre än i Danmark kan jag tänka mig och arenorna något fylligare.
Men bara för att man tränar på en parkeringsplats eller i ett grustag, under en tid då regnperiod råder i Daneland och man fruktar att en ny istid är i antågande, bara därför måste ju ett träningsläger inte bli dåligt.
Att döma av bilderna var ju allt som vanligt.

Sportchefen jagar igång folk på morgonen.

Nejdan ligger i en halvgay position bakom en leende Tobbe Andreasson.

Berra ser mest full och glad ut.

Hans äldre bror har en förstörd frilla.

Fralle ser ut som en coach.

Coach ser rolig ut och undertecknad har inte den blekaste jävla aning om vem som är Patrik eller Niklas.

Tilläggas ska väl att undertecknad gillar både Niklas och Patrik och lagets tvillingar över lag so no hard feelings där va? Det är ju dessutom inte jag som ska tagga bilderna i år.

Dessutom noterade jag att nickbilden, den där Tab fångar bollen i hans stora labbar, där är Thure uppe i luften igen och ser rätt så frånvarande ut. Min fråga till dig:
Har du någon som helst aning om vart du är i fotoögonblicket? Kommer en sådan pose naturligt eller är det något man tränar fram? Jämför med bilderna från Barcelona och den här och se en Thuresson som verkligen vet hur man tjusar kameran.

Kolla vad stolt Uffe ser ut när Andy suger åt sig bollen på straffen (!?)

Hoppas ni är hela och fräsha för snart är det seriestart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0