Björköbloggen blir VM-bloggen

Fotbolls-VM i Brasilien har börjat. Eftersom jag tycker det är lite tunnsått med artiklar och bloggar som handlar om just detta tar Björköbloggen nu upp staffetpinnen och tänkte leverera lite fotbolls-VM med Björkötouch.
 
Första matchen spelade igår kväll. Brasilien mötte Kroatien och efterspelet har mycket kommit att handla om domarens insats. Jag kan inget annat än skriva under på att Brasiliens straff var feldömd och avblåsningen vid Kroatiens kvittering var tuff. Själv är jag mest glad för att Oscar gjorde mål. Dels för att han var matchens bästa spelare och dels för att jag har honom i VM-elvan.
 
Till sist: minns ni hashtaggen #jagärjason ? Luise Gustavo på det brasilianska innermittfältet har inte bara twittrat ut kärleksbudskapet #jagärjason. Han har gått steget längre och #BLIVITJason
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0