Bilder från cupsegern

Jag har inte speciellt många bilder att bjuda på från själva matchen. Med min lilla Iphone hade alla försök till att ta bilder på alla objekt längre bort än fyra meter varit som att kasta vatten i en bassäng. Onödigt. Jag har hört rykten om att bilder från matchen ska finnas på www.skargardsfotboll.se. Men antingen är jag blind, dum eller båda två, för jag kan inte hitta bilderna på sidan. Feel free att göra ett försök.
 
Här kommer lite andra bilder, som utlovat. Dessutom kommer bilderna att följas upp av en mer eller mindre exakt replika av segermålet. Men den får ni vänta på till morgondagen.
   
Lagen ställer upp inför avspark.
Johan-Mo blir omplåstrad.
 
Några av de tillresta fansen.
Ridely får dropp av Johan-Mo.
 
Guldet firas i ring.
 
Guldskytten Andreas Haglund.
 
Laget ställer upp för fotografering.
 
Lagkaptenen tar emot bucklan.
 
Matchens lirare, Emil Thuresson.
 
Guldtränaren, Göran Gulic.
 
Han e historisk, Anders Fransson.
 
Poseidon seglar in i hamnen.
 
SoC med segercigarr.
 
The Pink Hat, Kung Thure.
 
Silvermedalj runt halsen? Fralle.
 
Två med gula kort för tjöt.
 
Bröderna Thuresson fick inte nog
av fotboll verkar det som.
 
Gaveln visar hur banan går i 
fotbollsgolf.
 
Ridley solar sig i strålglansen från 
guldhattarna. Går bra ton i ton 
med hans hy.
 
Victor Granstav solar sig också. 
Blev ingen busstur genom firande
folksamlingar men väl en 
promenad uppför Bogetvägen. 
 
Fru ordförande tog emot laget.
Levi, Liam och Vilgot tittar på.
 
Fralle bar Mattsson hela kvällen.
 
Trångt på Björkö food and bar.
 
Och festen hade bara börjat.
Fyra guldmakare på en och samma bild. Andreas Haglund, Victor Granstav och Johannes Andresson gjorde alla guld tidigare under dagen på Prästängen. Harald Treutiger, inte så mycket fotboll men väl 24 Karat. Ett underhållningsprogram i världsklass. 

Kommentarer
Postat av: Super-Berr

Super-snygga bilder Jan-Erik!! Världsklass

Svar: Super-tack Super-Berra. Alltid kul med kort.
IFK Björkö

2013-07-08 @ 12:52:46
Postat av: Andy

Om du går in på www.skargardsfotboll.se och trycker där det står "fler bilder från cupfinalen" (den är placerad ca fem rader under den stora bilden på björkö-laget som man ser när man kommer in på sidan) så har du ca 100 bilder från själva matchen..

Svar: Tänk jag hittade dem. Då har jag ändå letat två gånger tidigare. Och erkänner detta här. Stort Janne. Stort.
IFK Björkö

2013-07-08 @ 19:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0